Thursday, April 30, 2009

PERSEPSI CINTA

"CINTA bermula dengan senyuman, mekar dengan ciuman dan berakhir dengan tangisan. Masa depan yg cerah sentiasa berteraskan kehidupan yg lalu yg telah dilupakan. Anda tidak boleh meneruskan khidupan dgn sempurna sehingga anda melupakan kegagalan dan kekecewaan masa silam"

Korang sedar tak CINTA tu sesuatu yg indah untuk diperkatakan…ala cam biasa yang selalu org war-war kan...aku rasa betul laa ..betul ke tak?? (Kasi angguk itu kpala) cuba pk rugilah laa kalau lama hidup kat dunia ni tapi tak pernah mengenal erti cinta dr sang kekasih..korang pernah ke rasa?? Tepuk dada tanya hati k…

Bagi aku, CINTA tu satu perasaan yang datang lembut dari sudut hati yg plg dalam..kadang2 kita tak sedar yg kita tengah dilamun cinta..namun sindrom2 percintaan makin ketara mgetuk pintu hati. Sekelip mata kita merasa rindu pada si dia, ingin tahu segala apa yg dia lakukan, pergerakan or apa2 aje yg berkaitan dia..bila bersama aku dpt merasakan kegembiraan yg lahir ikhlas dr hati..

Pada aku, cinta ni boleh dikatakan dlm kategori bahaya laa jugak sebab cinta bikin kita gumbira..sbb cinta bikin kita menangis..dan sbb cinta bikin kita sakit..sakit yg teramat sangat..walau takder cedera fizikal tapi emosi n mental begitu terdera..aku pernah alami kesakitan tu…sakit giler..org giler tak sakit cam aku..huhu

Bagi aku..Bila aku dah serahkan hati ni pada seseorang, aku benar2 serahkan seluruh jiwaku..sejujurnya kasihku telus..namun sape la aku..aku hanya insan biasa yg tak mampu nak puaskan hati semua org..ada ke diorg pikirkan hati aku lak??? Dah ler mls nak ungkit kisah lama..meh selami hati aku…sediakan panadol kt sebelah korang k..aku takut korang pening2 lalat dgn ayat jiwang aku nt..aku tak jamin nt!!

No comments:

Post a Comment