Thursday, April 30, 2009

BICARA MENGARUT AKU..

Assalammualaikum wbt teman2 yang sudi mlayari blog yg tak seberapa ni.
Sudah lama aku nak hasilkan blog yang datang dari hati n buah pikiran aku sendiri..
Sekadar berbasi2 dengan bahasa hati n cinta yg puitis..nape?? korang ingat aku jiwang ke per??

Agak2 la beb, indah ciptaan illahi… setiap manusia dibekalkan sekeping hati, sekeras mana sekalipun hati tu, akan ada masanya disentap dek kisah2 duka..korang sure pernah lalui saat2 duka kan..meh terus abiskan pembacaan korang..maaflah kalau bahasa aku memeritkan minda korang tu. Aku bukannya minah pujangga..huhu…aku mnaip mgikut mood yg ada..ahh baca jer jgn banyak songgeh..

Aku mnaip hanya semalaman..tiada spesifik waktu…ada yg dah lama aku coretkan…aku hanya menaip semula untuk tatapan….

No comments:

Post a Comment