Thursday, April 30, 2009

AKU MESIN BASUH...........................

Apa yang trsembunyi di sebalik riak wajah itu? Adakah aku terlalu ringkas untuk mmahami kata-katanya dahulu?..... Aku memang mlihatnya, aku mdengarnya juga…bila difikirkn semua ini, mungkin aku sepatutnya dilahirkan sebagai mesin basuh…supaya dia dapat berada di dalam diriku berputar2 hingga dia tenang….

Aku tidak mahu dia trcedera sekiranya mlanggar sesuatu di luar…biar saja dia berputar di dalam mesin basuh ini…..Oh ya…aku letak sabun banyak2..bagi berbuih2..

Aku tidak kisah sama ada dia mahu menangis, ketawa, menjerit…aku akan mmeluknya erat. Bila dia sudah penat brputar n tenang..penutup itu dibuka n dia bebas ke mana2 gembira…aku hanya seorg insan yg suka mmikirkan sesuatu…aku masih tidak tahu soalannya…namun aku akan mjawabnya walaupn salah…..

No comments:

Post a Comment