Thursday, April 30, 2009

AKU TERLUPA LAGI.............

Aku rasa kosong malam ni. Mana pergi layanannya pada aku? Membiarkan aku terbaring sepi macam ni. Selalunya aku dibelai sebelum mlelapkan mata, sebelum aku bertemu dengan mimpi yang indah2. tapi aneh malam ni aku rasakan. Tak ada ucapan selamat malam sayang, tak ada kucupan di dahi, mata, pipi dan bibir yang selalu aku hauskan, tak ada sentuhan aku rasai lagi…

Terasa payah nak pejamkan mata tanpa semua ni setelah acapkali mejadi rutin lelapkan..aku dah selalu dimanjakan begitu nak buat macam mana..
Aku tersentak dalam sedar…

Ya ALLAH…aku terlupa lagi.. belaian, ciuman, ucapan darinya tak mungkin aku rasai lagi. Dia telah lama pergi. Meninggalkan aku dalam sepi. Sepi yang terlalu mecengkam hati.Hanya aku cuba bermimpi untuk merasai semua tu lagi.

Jika kau kasihani aku, penuhi mimpi aku dengan cerita2 indah. Biarlah aku sekadar dibelai tanpa sedar. Hanya itu takdir buatku. Mecintai tanpa memiliki…

No comments:

Post a Comment